Вторник
08.07.2025
01:03
"Слова наша роднае..."
  • Галоўная
  • Уваход
  • Рэгістрацыя
  • RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
  • Нарматыўная база
  • У дапамогу настаўніку
  • У дапамогу вучням
  • Наша творчасць
  • Электронныя сродкі навучання
  • Форум
  • Гостевая книга
  • Адваротная сувязь
Форма входа
Катэгорыі раздзела
Артыкулы [6]
Рыхтуемся да алімпіяды [28]
Карткі-памяткі [15]
Слоўнікавыя дыктанты [10]
Наша творчасць [11]
У дапамогу настаўніку [0]
Апытванне
Оцените мой сайт
Результаты | Архив опросов
Всего ответов: 185
Нашы спасылкі

Министерство образования Республики Беларусь

  • Новости Витебска и Витебской области

  • Официальный сайт отдела образования Телефонный справочник
    Белорусская ассоциация "Конкурс"
  • Главная » Статьи » Рыхтуемся да алімпіяды

    Алімпіядныя заданні, VІ клас

    Алімпіядныя заданні для 6 класаў

     

      1. Існуюць асноўныя спосабы ўтварэння слоў:

       а) ...     б) ...     в) ...     г) ...     д) ...     е) ...     ж)...

     

      2. Побач з кожнай групай слоў пастаўце нумар спосабу словаўтварэння задання (у дужках)

      Зелень, стук, запіс (    ),   белагрывы, зернепагрузка, супрацьстаяць (    ),   нідзе,поплеч, праўнук (    ),   сівізна, вячэрні, высока (    ),   узлесак, зазямліць (    ),   (вярталіся) вечарам, малы (засмяяўся) (    ).

     

      3. Выпісаць нумары назоўнікаў, якія адносяцца да:

       М.Р._______________________                                 Ж.Р._________________________

     1) пыл,  2) стэп,  3) сабака,  4) медаль,  5) шынель,  6) палын,  7) цень,  8) мазоль,  9) боль

     10) подпіс,  11) шымпанзэ,  12) калібры, 13) кенгуру.

     

      4. Выпісаць нумары складаных назоўнікаў і прыметнікаў, якія пішуцца:

      А) разам _____________________                         Б) праз злучок ______________________

      1) мікра клімат,   2) многа вяковы,   3) залаціста жоўты,   4) паў лімона,   5) гідра служба,

      6) кафэ рэстаран,   7) вечна зялёны,   8) жар птушка,   9) глуха нямы.

     

      5. Назоўнікі мужчынскага роду адзіночнага ліку маюць канчатак –у (-ю) у родным склоне, калі яны абазначаюць:

       1)...            2)...           3)...           4)...           5)...           6)...

       Прывесці прыклады.

     

      6. Выпісаць нумары слоў (займеннікаў), якія пішуцца:

      А) разам ______________ Б) праз злучок ______________ В) асобна _______________

     1) (не)хта,  2) з(ім),  3)што(сьці),  4) (ва)усім,  5) хто(небудзь),  6) (сёе)тое, 7)(абы)чый,

     8) (ні)(аб)чым,  9) (ні)чый,  10) (не)каторы.

     

      7. Запоўніць табліцу прыметнікамі паводле іх значэння:

     

    Якасныя

    Адносныя

    Прыналежныя

     

     

     

     

      Горкі, лісіны (каўнер), зарэчны, лісіная (нара), гарачы, ласкавы, залатое (сэрца), цётчын,

      залаты (пярсцёнак), лесніковы.

     

      8. Прыдумайце і запішыце тры сказы з дзеясловамі на тэму школьнага жыцця. Зрабіце марфалагічны разбор аднаго дзеяслова.

     

      9. Растлумачце сэнс фразеалагізмаў.

      За дзедам шведам.

      Збіцца з панталыку.

      Гады ў рады.

      Вады не замуціць.

     

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Категория: Рыхтуемся да алімпіяды | Добавил: Натали (24.01.2014)
    Просмотров: 2437 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2025
    Создать бесплатный сайт с uCoz